Astazi, brandurile au o importanta colosala in dezvoltarea unei companii, in contextul unei piete dinamice, cu jucatori de forta. Acesta este motivul pentru care cei ce detin branduri le administreaza intr-un mod responsabil, constientizand ca strategia de brand se afla chiar in inima procesului de management.Bloom Communication iti furnizeaza solutii si te ajuta sa construiesti, sa refaci sau sa ajustezi strategia de brand. Din proces fac parte: analiza sau auditul de brand (identifica esenta si valoarea neta ce se vor reflecta clar in platforma de brand); elaborarea arhitecturii de brand; proiectarea felului in care vorbeste brandul si elaborarea strategiei de comunicare.
Astazi, brandurile au o importanta colosala in dezvoltarea unei companii, in contextul unei piete dinamice, cu jucatori de forta. Acesta este motivul pentru care cei ce detin branduri le administreaza intr-un mod responsabil, constientizand ca strategia de brand se afla chiar in inima procesului de management.
Bloom Communication iti furnizeaza solutii si te ajuta sa construiesti, sa refaci sau sa ajustezi strategia de brand. Din proces fac parte: analiza sau auditul de brand (identifica esenta si valoarea neta ce se vor reflecta clar in platforma de brand); elaborarea arhitecturii de brand; proiectarea felului in care vorbeste brandul si elaborarea strategiei de comunicare.
Unim procesele de cercetare, analiza, strategie de marketing, de vanzari si de afaceri. Punem alaturi creatia, inovatia, sistemele de comunicare si procedurile din managementul de brand. Supervizam productia si plusam prin PR si evenimente neconventionale.
Facem tot posibilul ca rezultatele comunicarii sa nu fie doar un tablou frumos agatat pe peretele clientului, iar eficienta procesului de comunicare si branding sa aduca plus valoare companiilor pentru care lucram.
Constructia unei noi identitati verbale este un proces complicat si complex. Pare destul de usor si natural sa vorbesti despre acest lucru, mai ales cand ai in fata exemple reusite de identitate verbala. In realitate, trebuie puse alaturi fonetica, lingvistica, psihologia si marketing-ul.
Naming-ul este primul pas in construirea unei identitati. Naming-ul inseamna sa adaugi valoare imediata si intrinseca - tie si publicului tau.
Cele dintai haine ale brandului, remarcate si apreciate, sunt logotipul, simbolul, sigla si stilul vizual. Ele sunt purtatoare ale esentei brandului in procesul de comunicare. Impactul creat trebuie sa fie puternic, iar mesajul transmis sa ajunga la publicul tinta dorit.
Bloom Communication, prin cunoastere si pricepere, iti pune la dispozitie servicii profesioniste din intreg domeniul identitatii. Inventia, inovatia, creatia ne insotesc in procesul descoperirii de noi simboluri, corpuri de litera, culori si stiluri de design. Noi facem ca esenta brandului tau sa fie vizibila si palpabila.
Nevoia de comunicare este organica pentru orice companie care doreste succesul. Stiinta de a comunica cu folos pentru companie, produsele si serviciile sale este un factor cheie in existenta si dezvoltarea sa.
Bloom Communication ofera prin campaniile de comunicare servicii integrate de analiza, strategie si implementare.
In fiecare zi alegem produse si servicii. In fiecare zi suntem convinsi de calitatea lor si, mai ales, de insusirile lor aproape unice - in comparatie cu alte produse si servicii. Cine ne convinge de acest lucru? Materialele tiparite de toate felurile, publicate in reviste sau postate pe suporturi outdoor, ambalajele, afisele etc. care ne atrag privirea si, mai ales, ne conving. Acestea sunt vehiculele pe care brandurile le folosesc pentru a capata notorietate, forta si, mai ales, puterea de a creste. Aceste materiale trebuie sa transmita mereu aceeasi esenta, insa in forme grafice infinit de variate.
Bloom Communication reuseste sa imbine intr-un mod creativ designul cu managementul brandului, obtinand rezultate deosebit de apreciate prin insasi fiabilitatea solutiilor furnizate.
Astfel, designul ambalajelor, signalectica, designul interior etc. produse de noi conving, atrag si determina oamenii sa actioneze; inspira noi curente pe piata.
Website-urile, intranet-urile, infochioscurile, prezentarile interactive si prezentarile multimedia create de Bloom Communication sunt construite pe baza unei infrastructuri ce functioneaza pe principiile arhitecturii informationale si ale ergonomiei.
Construim sisteme de management performante care transforma websitul intr-un instrument de comunicare puternic, oferind posibilitatea updatarii prin operatiuni la fel de simple precum citirea unui e-mail. De asemenea, realizam sisteme de newslettere on-line performante, care ajuta companiile sa-si informeze in timp real publicurile tinta despre evolutia serviciilor si produselor lor.
Acasa pentru brandul sau brandurile tale inseamna: sediul companiei, showroom, spatii comerciale, standuri comerciale etc. Pentru ca aceste spatii sa creasca valoarea brandului/brandurilor tale, trebuie sa fie personalizate in concordanta cu elementele de identitate si cu strategia de brand.
Bloom Communication creeaza toate aceste spatii astfel incat partenerii si clientii sa poata avea un contact esential pozitiv cu mediul de valorizare a brandului tau.
Producem spoturi publicitare filmate sau/si animate pentru campanii de comunicare semnate strategic si creativ de Bloom Communication sau de o alta companie parte a Unity Group.
Bloom Communication a produs spoturi publicitare pentru: Cris-Tim, Matache Macelaru', Salam Sasesc, Salam de Sibiu, Gostat, Bunatati, Bunea Haiducul, Antibiotice, Fiterman Pharma, Helvetic Sunjoy, Farmacia DONA, Seni, Originals, Coseli, Alevia, Hyllan Pharma, Touch Antibacterial, Good Days Therapy, Family Care, Bosch si multi altii.