Identitate verbala
Identitate vizuala
Design interactiv & Dezvoltare platforme web
Parte a Unity Group, We-Do Communication este o companie specializata in servicii de media buying:
Cercetare de consum media;
Strategii de media buying;
Planificare strategica;
Optimizare econometrica;
Implementare campanii;
Evaluare si monitorizare media;
Analiza canalelor media.
Stiinta analizei cifrelor pentru a construi si implementa strategii de media astfel incat mesajele din campaniile de comunicare sa ajunga la publicurile relevante face diferenta intre o campanie reusita si una cu intentii bune. Cuvintele cheie sunt: afinitate, indicatori, analiza, GRP, TRP, reach, click, unici etc. Toate aceste elemente vorbesc despre o companie pentru care verbul director este “a face” alaturi de adjectivul “bine”, verb ce a dus la identitatea verbala ce imbraca perfect activitatea, misiunea, filosofia de business We-Do Communication. Identitatea vizuala sustine printr-o metafora vizuala puternica determinarea companiei de a face performanta prin proiecte complexe si prin rezultate remarcabile obtinute pentru clientii sai.