Identitate verbala
Identitate vizuala
Print & Packaging
Design interactiv & Dezvoltare platforme web
Strategie de brand
Kotanyi
Gatitul inspirat. Pasionat de viata.
Totul a inceput in 1881 cu Janos Kotányi si paprika, primul condiment din istoria brandului. Mai apoi, compania a crescut, oferind de la condimente si ierburi celebre in Europa, pana la condimente superioare, selectate cu atentie si adunate din intreaga lume - aceasta este pasiunea adevarata a Kotanyi. Cu condimentele pe care le ofera la o calitate premium, brandul Kotanyi îi inspira pe oameni sa gateasca creativ si sa aduca placere si pasiune in viata lor.
Pentru prima data in istoria brandului, in Romania, Kotanyi si-a dorit sa ofere selectii de condimente pure pentru retetele cele mai indragite si folosite de catre romani. Noi, cei de la Bloom Communication (primind cu entuziasm provocarea de a construi acest nou, unic brand pentru piata din Romania) le-am numit „Savori Romanesti”, in cinstea pasiunii romanilor pentru pastrarea traditiilor, pentru gatitul cu pasiune a retetelor vechi traditionale si a pasiunii Kotanyi de construi mixuri de calitate premium din condimente de cea mai buna calitate, personalizate pentru preparatele traditionale in Romania.
Designul de ambalajul al noii game de condimente Kotanyi combina atmosfera rurala romaneasca cu deliciile culinare traditionale, accentuand simplitatea, imbinata perfect cu bunul gust, caracteristice universului taranesc romanesc. Pentru inceput, noua gama Kotanyi contine 7 selectii de codimente premium, mixate special si testate pentru a face fata gusturilor romanilor din toate regiunile istorice romanesti.
www.savoriromanesti.com