Cofetariile sunt locurile unde bucuria de a te intalni cu o oferta larga de dulciuri se uneste cu amintirile savuroase din copilaria noastra. In contextul pragmatic al pietii, aceasta zona este una puternic concurentiala, dominata de oferte asemanatoare din punct de vedere al sortimentatiei, retetelor si ofertelor de pret.
Provocarea noastra a fost sa construim pentru un client pasionat de domeniul dulciurilor, un brand care sa creeze pasiuni si sa descopere universul copilariei in fiecare dintre cei care iau contact cu noua cofetarie. Procesul de lucru, ce a cuprins auditul de brand si analiza functionala a business-ului, a relevat o abordare strategica noua in piata cofetariilor si dulciurilor de laborator din Romania. Astfel, s-a nascut brandul Jolise
Identitate verbala
Obiectivul propus prin strategia aleasa pentru noul brand a fost sa construim o identitate verbala ce urma sa defineasca un brand jucaus, emotional, cu focus pe constructia de relatii si legaturi emotionale puternice, care sa fie capabil sa reprezinte si sa gireze lumea uimitoare a dulciurilor.
Jolise indeplineste toate criteriile strategice propuse, fiind un nume ce denota energia pozitiva si creativa a copilariei, indeplinind cu succes rolul deschizatorului de drumuri intr-o aventura fara limite in lumea dulciurilor, sustinand pozitionarea functional/emotionala subliniata prin sloganul: “Magii, bucurii si dulcegarii“.
Identitate vizuala
O fetita fermecatoare, roscata, cu ochi albastri, strengara este superbul ghid oferit de brandul Jolise intr-un univers al dulciurilor unde balonul cu aer este facut din vata de zahar, unde zbori prin nori cu un avion facut din bomboane, unde din muntii vulcanici de napolitana se scurge ciocolata, iar casa din turta dulce este intrecuta doar de castelul si copacii din acadele.
Am construit identitatea acestui brand dorind sa oferim celor ce iubesc dulciurile un univers unic, unde sa se recreeze si sa se poata desprinde de stresantul ritm zilnic al vietii cotidiene. Un efort dedicat unei pauze proustiene, unde prajiturile pot declansa accesul la un moment recreational superb, cu legaturi profunde in copilarie.
Branding ambiental
Designul ambiental si arhitectural dedicat cofetariei Jolise este o dezvaluire feerica a universului ce poate fi imaginat, construit, gustat si savurat in lumea deserturilor. Astfel, povestea calatoriilor si aventurilor Jolise in lumile incantatoare si extraordinare ale savuroaselor dulciuri este dezvaluita intr-un ambient primitor, luminos, jucaus, ce aduce bucurii atat celor mici cat si celor mari.
Design interactiv & Dezvoltare platforme web
Website corporate & magazin on-line
Pentru ca on-line-ul a devenit cheia de bolta a vietii noastre cotidiene, brandul Jolise a primit o serie consistenta de instrumente de folosit si performat in mediul on-line: website corporate:
www.jolise.ro,magazin on-line:
www.shop.jolise.ro, standardizare si comunicare in social media.
Stilul vizual pentru comunicarea brandului a definit liniile de design implementate pentru cele trei zone (de prezentare, comerciala si de comunicare on-line) iar platformele website-ului de prezentare si solutia e-commerce au fost construite dedicat.
Campanie de comunicare
Campania on-line dedicata brandului Jolise a fost una de pozitionare in piata, construind profilul de cofetarie ce ofera dulciuri de calitate intr-un ambient relaxant, plin de culoare si poveste, fiind, in acelasi timp, furnizorul pentru toate momentele de “dor de dulce” de acasa si de la birou (aniversari, intalniri cu prietenii, vizitele socrilor, momente simple de rasfat) prin intermediul serviciului home delivery disponibil pe platforma e-commerce
shop.jolise.ro.