Campanie de comunicare
Cris-Tim, unul dintre liderii pietei de mezeluri pe segmentul de produse crud-uscate din Romania investeste constant in tehnologie si cercetare, pentru a oferi consumatorilor produse cat mai sanatoase si mai naturale.
Strategia Cris-Tim se concentreaza pe calitate, siguranta alimentara, dezvoltarea continua a produselor si a modului de ambalare.
Relansata in 2015, Gama de produse crud-uscate Cris-Tim a cunoscut o crestere importanta in piata de mezeleuri, ca cifra de afaceri si cantitati de produse vandute.
Continuand sustinerea cresterii puterii brandului si a cotei de piata in categorie, in 2016 Bloom Communication a dezvoltat o noua campanie de comunicare. Principalul focus al acestei campanii a fost cresterea cotei de piata prin tactici de educare culinara si cresterea utilizarii produselor in retete gatite in casa pentru cele trei mese ale zilei. In paralel s-a continuat comunicarea individuala a produselor ce compun gama si a retetelor originale ce fac aceasta gama atat de apreciata. Astfel, calatorul nostru pasionat de retete, prietenii si calatorii memorabile isi continua periplul prin Europa, aducandu-le romanilor alese retete de mezeluri si interesante feluri de a imbogati cele 3 mese zilnice. Pentru a sublinia pasiunea si implicarea oamenilor de la Cris-Tim in producerea mezelurilor din aceasta gama, am realizat din fotografii ale feliilor de salamuri crud-uscate si ale alimentelor ce le insotesc pe masa, opere de arta care pot fi trimise prietenilor ca veritabile carti postale digitale, invitatii la bun gust, rafinament si la o masa delicioasa alaturi de familie.
Media Strategy
Media Buying