Piata produselor dedicate 
                                
                            
                                                                                                Identitate vizuala
                                                                        Aromele si ingredientele-suport gatirii dulciurilor (zahar vanilinat,  drojdie uscata, creme etc.) sunt produse ce aduc printr-o cantitate mica  (gramaj redus) un aport esential produselor finite. Produsele Aroma se  inscriu cu succes in acest context al pietei, oferind un raport  execelent calitate/pret. Aceste lucruri insumate definesc simbolistica  brandului Aroma: o picatura ce ajuta gospodinele si pasionatii de  produse dulci (si nu numai) sa se bucure de cate ori doresc de savoarea  dulciurilor de casa.
                                                                    
Packaging, Instrumente Off-Line de comunicare & Design de produs
                                                                        Pentru noul brand am construit un stil vizual minimalist, puternic ce foloseste simboluri cheie trasformate in patern pentru fiecare produs din gama. Astfel, designul modern creeaza o identitate puternica de produs, cu vizibilitate mare in contextul concurential la raft.