Pizzeria Mamma Mia este cel mai mare furnizor de servicii de catering din Iasi si detine doua unitati de tip restaurant.
Identitate verbala
In contextul dezvoltarii accelerate din ultimii ani si a tendintei spre furnizarea diversificata a peste 200 de preparate culinare de cea mai buna calitate, Pizzeria Mamma Mia si-a propus repozitionarea in piata ca lider zonal in categoria catering, cresterea eficientei comunicarii catre publicul tinta si cresterea numarului de clienti.
Combinand pasiunea cu ambitioasele obiective de afaceri ale companiei, brandul a adoptat strategic o imagine proaspata, prietenoasa si memorabila in locul celei vechi si inexpresive. Sloganul „Pofteste la bunatati!” inglobeaza avantajele concurentiale si sustine componenta afectiva a brandului: atentia acordata prepararii mancarii, grija cu care este servita si livrata, imbunatatirea frecventa a meniului, utilizarea retetelor inedite si a ingredientelor de cea mai buna calitate.
Campanie de comunicare
Campania de promovare a noii identitati include, conform strategiei de brand si de comunicare elaborata de Bloom Communication, categoriile outdoor, radio si TV, cat si direct-post (lansarea si distribuirea noului catalog de produse Mamma Mia). Toate acestea au fost construite pe acelasi principiu al dragostei cu care specialistii de la Mamma Mia condimenteaza toate felurile de mancare, transformand fiecare masa servita intr-o experienta speciala si minunata.
Print & Packaging
Noii identitati vizuale i s-au adaugat si un nou set de materiale de prezentare, un nou catalog de produse, noi meniuri, afise si toate materiale de papetarie pentru catering, un nou design ambiental pentru restaurante, noi personalizari pentru masini si un nou layout de website.
Identitate vizuala
Noua identitate vizuala Mamma Mia pozitioneaza brandul intr-un nou univers culinar, plin de bunatati create din pasiunea bucatarilor pentru gatit, indepartandu-l de simpla imagine a unui producator de pizza si imbunatatindu-i comunicarea si memorabilitatea in piata.