FUNDATIA WORLD VISION ROMANIA

Productie spoturi publicitare
De zeci de ani, agricultura a fost asociata cu productia alimentelor de baza, la fel cum, prin extensie, a fi agricultor a insemnat sa dai cu sapa. In plus, chiar cuvantului taran - ca exponent al celor ce muncesc in acest domeniu i s-a asociat un sens peiorativ, fiind folosit cu precadere ca o insulta. 
Dar, pe masura ce procesul de dezvoltare economica s-a accelerat, multe alte profesii din domenii conexe cu agricultura au devenit recunoscute ca facand parte din domeniul agriculturii. Astfel, profesia de agricultor include, in prezent, pe langa clasicele meserii de silvicultor, ingrijitor de animale, agronom si alte meserii nu doar atractive, dar si bine platite, precum: tehnician veterinar, apicultor, mecanic agricol, horticultor, tehnician agroturism, tehnician industrie alimentara, tehnician protectia plantelor, tehnician agricultura ecologica si chiar inginer genetician, specialist gastronomie sau oenolog.
In mod natural, activitatile de productie, prelucrare, comercializare si distributie a produselor agricole si zootehnice au devenit acceptate ca parte a agriculturii moderne, bazata pe tehnologii de ultima generatie. 
Romania are nevoie de un restart in domeniul agriculturii, insa acest lucru nu se poate realiza fara specialisti. Ei sunt cheia progresului real.
 
World Vision Romania este o fundatie crestina care desfasoara programe de educatie, sanatate, agricultura si dezvoltare rurala, interventii umanitare de urgenta si advocacy, punand in centrul activitatii sale bunastarea copilului. Din anul 1990, World Vision a lucrat cu peste 350.000 de copii si adulti din 200 de comunitati rurale, in 154 de proiecte care vizeaza educatia, dezvoltarea economica, sanatatea, educatia civica. In ultimii ani insa, s-a evidentiat nevoia de orientare vocationala si antreprenoriala a adolescentilor si tinerilor din mediul rural.
Programul pentru Agricultura si dezvoltare rurala din cadrul World Vision Romania promoveaza investitia de capital si educatia ca instrumente ce redau demnitatea de sine si speranta intr-o viata mai buna. Dezvoltarea micilor afaceri rurale consolideaza familiile din mediul rural, sadind in sufletul copiilor dragostea pentru pamant si pentru roadele lui. Tinerii satelor au sansa de a-si fauri un viitor in satul natal si de a contribui la dezvoltarea comunitatii.
 
Bloom Communication a creat clipul animat „Cum sa-ti cuceresti satul in 8 pasi”, ca parte a campaniei World Vision Romania "Sa fii agricultor e mai tare decat crezi”, campanie care isi propune schimbarea perceptiei privind agricultura si liceul agricol, adresandu-se tinerilor care pot alege educatia agricola in cunostinta de cauza sau celor care au inceput deja pe acest drum in contextul vietii lor zilnice. 
Conceptul creativ pune in centru nevoile tinerilor, porneste de la viziunea lor asupra vietii, popularizeaza educatia agricola, vorbeste pe limba tinerilor, reusind sa construiasca un discurs convingator, incurajandu-i sa aleaga cursurile unei scoli profesionale cu specializari in domeniile agricole si cele conexe agriculturii.