MOARA LUI PETRU

Identitate verbala
Identitate vizuala
Print & Packaging
Petru, morar din zona Iasilor, a inceput aceasta frumoasa meserie la inceputul anilor 1900 si a stiut sa lase mostenire aceasta meserie impreuna cu moara sa, veche de peste 100 de ani. Astazi, pe aceeasi locatie, urmasii lui Petru au construit o moara moderna, insa mostenirea calitatii si a lucrului bine facut este respectata in continuare.
 
Bloom Communication a primit frumoasa provocare de a construi un brand cu o mostenire greu egalata in Romania de astazi. Identitatea verbala a venit ca o solutie naturala si, mai ales, ca un tribut adus celui care a pus prima piatra la temelia morii ce avea sa semneze destinul de peste 100 de ani a unui loc, a unei familii. Designul de ambalaj este construit astfel incat sa dea viata povestii brandului, ilustratia fiind insa un portret al celui care a reinventat dupa 1990 mostenirea familiei, punand temelia unei mori noi. Numele sau, demn urmas al strabunicului sau, a fost tot Petru.
 
Identitatea de brand si stilul vizual al packagingului aduc, in contextul concurential al pietei, un brand puternic reprezentat, cu grad mare de diferentiere, memorabil si cu capacitate extraordinara de a comunica emotional promisiunea de calitate a brandului.
";s
Image Image Image Image Image Image Image Image