VIVERTINE

Identitate vizuala
Management de brand
Campanie de comunicare
Design interactiv & Dezvoltare platforme web
Branding ambiental
Productie spoturi publicitare
Un proiect antreprenorial ambitios, construit de la zero de un antreprenor cu viziune, Vivertine inseamna peste 4000 de mp, 2 bazine de inot, 50 de aparate cardio si 40 de aparate de forta, 2 bazine jacuzzi si 5 cabinete de masaj, 200 de mp escalada de 10 m inaltime, zona speciala Kids, zeci de activitati diferite, individuale sau de grup, pentru 500 de persoane simultan. Bloom Communication a fost aleasa pentru a construi identitatea vizuala si strategia de brand pentru Vivertine, oferind in cadrul proiectului si design ambiental, servicii de strategie si comunicare online si offline. Astfel, in iunie 2017 s-a  lansat cu succes cel mai mare proiect de sport, sanatate si timp liber din Romania, 100% romanesc: Vivertine.
 
In constructia identitatii vizuale au fost reunite mai multe simboluri integrate armonios si echilibrat:
- vulturul cu aripile intinse – simbol al energiei pozitive, al sanatatii si capacitatii de a te dezvolta continuu datorita sportului;
- litera V – simbol al identitatii verbale, dar si al victoriilor obtinute zi de zi la Vivertine, intrecandu-te mereu cu tine si pe tine, acumuland starea de bine, sanatatea si energia necesare indeplinirii activitatilor zilnice;
- elemente in forma de triunghi/sageata viu colorate - simbol al multiplelor servicii si antrenamente de care beneficiezi la Vivertine si a atmosferei mereu optimiste, cu specialisti de top in sport, nutritie, spa etc., capabili sa te aduca si sa te mentina intr-o forma de invidiat.
 
Astfel, in mod natural, pozitionarea construita pentru Vivertine este: Vivertine - experienta 360 a sportului distractiv si a sanatatii frumoase! Vivertine - Stay fit, sweetheart!

www.vivertine.ro
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image