OBRAJORI

Identitate verbala
Identitate vizuala
Print & Packaging
Design interactiv & Dezvoltare platforme web
Productie spoturi publicitare
Bloom Communication a finalizat in decembrie 2016 constructia brandului Cris-Tim dedicat copiilor: Obrajori.
 
Cu noua identitate verbala Obrajori, creata de Bloom Communication, brandul Cris-Tim isi sustine promisiunea de a oferi clientilor sai produse optime pentru o nutritie echilibrata si sanatoasa. Identificat cu bucurie de mamele atente la copiii lor, „rosul in obraji” sau „bujorii din obraji” reprezinta un semn de vitalitate, bunastare si crestere sanatoasa. Conceptul grafic al packaging-ului, care defineste si identitatea brandului, a fost dezvoltat mai departe, pe directia sustinerii cresterii sanatoase a copiilor spre implinirea lor ca adulti care si-au urmat visurile si au meserii grozave. Astfel, meserii ca pompier, aviator, doctor, cercetator sunt ilustrate printr-o grafica personalizata atractiva pentru cei mici, furnizand brandului putere la raft, memorabilitate si un instrument puternic de diferentiere in mediul concurential.
 
Obrajori este gama de produse special conceputa de Cris-Tim pentru a veni in sprijinul mamicilor cu produse delicioase si hranitoare, cu continut minim de E-uri, fara conservanti si fara adaosuri de aroma, sustinand un stil de viata sanatos, cu accent pe calitate si pe echilibru nutritional.
 
Cu o istorie de peste 24 de ani, Cris-Tim este liderul pietei romanesti de mezeluri, oferind intotdeauna consumatorilor sai produse sigure, proaspete si savuroase, realizate cu ajutorul celor mai moderne tehnologii de procesare si prin sistemele de management al sigurantei alimentului (ISO 22000:2005) si al protectiei mediului (ISO 14001: 2004). 
 
Prin lansarea acestui brand in piata, Bloom Communication a incheiat procesul de cc 4 ani de reconstructie a arhitecturii de brand a companiei Cris-Tim.
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image