SsangYong Tivoli

Campanie de comunicare
Ssangyong Motor Company este cel mai vechi producator auto din Coreea de Sud, care, pe parcursul celor aproape 60 de ani de existenta, a construit la inceput autobuze si autocamioane, iar apoi s-a specializat in proiectarea si productia de vehicule 4x4.
SsangYong a lansat in 2015 noul sau SUV de clasa B sub numele de Tivoli.

„Tivoli” este numele unui oras italian din apropierea Romei, cunoscut pentru mostenirea culturala, palatele sale si frumusetea zonei. „Tivoli” este inspiratia pentru noul SUV compact, aduce bucurie si emotie si duce mai departe mostenirea lui Ssangyong ca un specialist in constructia de SUV-uri.

Bloom Communication a realizat campania on-line dedicata brandului Tivoli sub conceptul „I lov it because…”, concept care uneste comunicarea functionala cu cea emotionala intr-o serie de vizualuri care subliniaza eleganta si dotarile masinii, construind un context favorabil prezentarii beneficiilor practice ale modelului.
Media Strategy
Media Buying
Image Image Image Image