Cris-Tim

Strategie de brand
Management de brand
Branding ambiental
Campanie de comunicare
Arhitectura de brand
Comunicare corporate
Brand ambient: arhitectura stand expozitional, arhitectura magazin propriu
Constructia brandurilor produselor aferente arhitecturii de brand: Matache Macelaru', Salam Sasesc, Delicii de pretutindeni, Bunea Haiducul, Gostat, Vitality, Salam de Sibiu, Bunatati, Gama Skin, Obrajori, Mugura, 
Campanii de comunicare 360 dedicate brandurilor: Matache Macelaru', Salam Sasesc, Delicii de pretutindeni, Bunea Haiducul, Gostat, Vitality, Salam de Sibiu, Bunatati, Gama Skin, Obrajori, Mugura.
 
Cris-Tim este una dintre cele mai cunoscute companii de pe piata de mezeluri si liderul acestei piete in Romania. Este o afacere care a crescut si s-a dezvoltat datorita pasiunii si entuziasmului Cristinei si a lui Radu Timis. De peste 20 de ani Cris-Tim aduce un plus important in cresterea calitatii vietii personale si de familie a clientilor sai, prin produse valoroase dedicate tuturor meselor zilnice.
 
In ultimii 10 ani, grupul de firme Cris-Tim a facut investitii masive in tehnologie si logistica, detinand in acest moment cea mai moderna fabrica din Romania, singura cu camera alba din industrie. De asemenea, Cris-Tim este singurul producator de mezeluri din Romania care utilizeaza Tehnologia prin Inalta Presiune, o inovatie in domeniul sigurantei alimentului. Tehnologia prin Inalta Presiune este o modalitate naturala de conservare a alimentelor utilizand apa rece. Produsele, ambalate si etichetate, sunt scufundate in apa rece si apoi, cu ajutorul unei pompe de mare putere, se aplica o presiune de 6000 bari. Acest proces asigura distrugerea bacteriilor din interiorul ambalajului, prelungind in mod natural termenul de valabilitate al produsului.
 
Acestea sunt doar o parte dintre atu-urile companiei, care a devenit lider de piata atat din punct de vedere al cotei de piata, cat si a cifrei de afaceri si a profitabilitatii.
 
Bloom Communication, printr-un proces complex de redefinire a strategiei de brand si a politicilor comerciale, a intarit pozitionarea companiei Cris-Tim ca lider de piata si a construit extinderea portofoliului de produse in doua noi piete: lactate si ready meal. Noua arhitectura de brand este una girata, cu focus puternic pe branduri si pe pozitionarea lor in piata. Astfel, fiecare brand are o personalitate bine definita, o pozitionare unica si o politica comerciala dedicate, acestea transformand fiecare brand intr-un centru de profit. Redefinirea strategiei de brand si reasezarea politicii comerciale in noul context de strategie de business a constituit primul pas in procesul de intarire si crestere a leadershipului Cris-Tim in pietele in care actioneaza. Redefinirea instrumentelor corporate de comunicare (stilul vizual, website corporate, catalog corporate, stand expozitional, stand de magazin propriu si partener), costructia fiecarui brand girat Cris-Tim si calibrarea sa in arhitectura de brand Cris-Tim au format pasul al doilea in strategia de lucru. Au urmat apoi o serie de procese complexe de comunicare ce au inclus printre altele: 11 campanii TV, 10 campanii on-line, 31 de spoturi video, 42 de ad-uri de presa, cc 200 de vizualuri dedicate comunicarii outdoor, cc 600 de postari pe Facebook, peste 900 de bannere pentru comunicarea on-line, 8 platforme web, peste 270 de etichete, 30 de layouturi dedicate personalizarii masinilor din flota  si multe alte instrumente de comunicare.
 
Prin toate acestea, echipa Bloom Communication a sustinut unul dintre cele mai complexe procese de branding din istoria postdecembrista a pietei alimentare din Romania, reusind performanta unica pana in acest moment alaturi de un antreprenor vizionar, domnul Radu Timis si de echipa Cris-Tim.
";s
Productie spoturi publicitare

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image