BUNATATI

Identitate vizuala
Strategie de brand
Management de brand
Print & Packaging
Campanie de comunicare
Design interactiv & Dezvoltare platforme web
In contextul dezvoltarii puternice a diviziei de business ready meal, Cris-Tim a construit o fabrica dedicata acestui domeniu, dezvoltand nu mai putin de 150 de retete. Acest context a dus la reorganizarea businessului si a politicii comerciale, cerandu-se, in acelasi timp, redefinirea strategiei de brand. Procesul de rebranding si campania de comunicare au fost dezvoltate de Bloom Communication impreuna cu celelalte companii din Unity Group (Impressum Communication – campania de PR, We-Do Communication - strategia de media buying iar Nomenius – proprietate intelectuala).

Identitatea vizuala a gamei a fost construita in jurul pozitionarii functionale: „Gata preparate, gata de servit”, cu focus pe calitatea ingredientelor, pe retetele gandite de bucatari si pe numarul foarte mare de produse aflate in gama. Logotipul personalizat, ilustratia creata pentru packaging, stilul fotografic folosit formeaza un ansamblu ce confera brandului „Bunatati de la Cris-Tim” personalitate, capacitate mare de diferentiere si putere in context concurential. In aceeasi masura, subliniaza calitatea foarte buna a produselor cu gust „ca acasa”, inspirate din retetele preferate ale romanilor si din obiceiurile lor de consum.

Astfel ajung pe mesele romanilor produse delicioase din categoriile salate, gratare, meniuri si supe. Este usor de ales si de combinat, din cele peste 150 de retete, masa perfecta, cu influente din bucataria romaneasca sau internationala, indiferent ca este vorba de mic dejun, pranz sau cina. Gama de produse contine si retete de post, iar ambalajele sunt compatibile pentru incalzirea la cuptorul cu microunde.

Campania de comunicare a fost una 360 (TV, outdoor, online, PR, instore), fiind prima campanie de comunicare a grupului Cris-Tim dedicata acestui brand. Ideea centrala a campaniei: poti avea toate cele 3 mese zilnice, fara efort in bucatarie si fara sa te plictisesti, pentru ca poti mixa din peste 150 de retete; poti avea produse savuroase pe masa cand ai invitati, cand sarbatoresti ceva sau cand ai chef de o mica petrecere doar in doi. Aceasta idee a fost sustinuta si de o platforma online, unde utilizatorii gasesc deja construite meniuri interesante potrivite pentru orice moment al zilei si nu numai: www.bunatati.cristim.ro
Productie spoturi publicitare
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image