Management de brand
Campanie de comunicare
Strategie de comunicare
Implementare campanie de comunicare: TV, online, instore
Concept si productie spoturi publicitare
Ideea creativa a campaniei reuneste o serie de simboluri puternice si metafore, in incercarea de a repune in locul care i se cuvine unul dintre cele mai puternice si iubite branduri romanesti de dupa 1990. Salamul Sasesc se poate lauda, de peste 14 ani, cu un loc aparte in inimile romanilor si poate sta alaturi cu mandrie de branduri romanesti cu vechime impresionanta.
Spotul TV foloseste, intr-o maniera ludica, simbolul sasilor si pune in scena intreg procesul de realizare a salamului sasesc, etapa cu etapa. Pozitionarea sasilor ca personaje centrale ale campaniei se doreste a fi o metafora a lucrului facut cu simt de raspundere, realizand in acelasi timp legatura fireasca si asteptata cu denumirea produsului. Cu alte cuvinte, Salamul Sasesc este „sasesc” tocmai prin calitatea sa exceptionala, prin respectarea stricta a celor mai inalte standarde de productie si prin rigurozitatea cu care sunt alese ingredientele si materiile prime.
„Salamul Sasesc este unul dintre cele mai cunoscute si apreciate branduri de mezeluri din Romania. Este un brand care a scris istorie, iar premiile obtinute de-a lungul timpului confirma aceasta. Acum, in 2016, am simtit ca este momentul sa povestim despre secretul care a facut din Salamul Sasesc un succes pentru Cris-Tim. Iar acest secret sta tocmai in reteta originala a produsului, in unicitatea sa – atat in ceea ce priveste forma cat si gustul – si nu in ultimul rand, in pasiunea si corectitudinea cu care este realizat. Salamul Sasesc este unul dintre brandurile noastre cele mai dragi, si credem in forta povestii sale”, a declarat Radu Timis, Presedinte Cris-Tim.
„Dupa 14 ani de leadership in categoria mezelurilor din Romania, Salamul Sasesc a primit identitatea de brand care il imbraca perfect, atat din punct de vedere functional, cat si emotional, sustinand pozitionarea produsului in piata de profil. Relansarea brandului in piata este sustinuta printr-o campanie de comunicare 360 de grade ce dezvaluie procesul de realizare a produsului printr-o metafora puternica (cei 6 sasi de la Cris-Tim care stiu reteta si participa la realizarea produsului cu multa migala si pasiune), bifand atributele importante care au transformat compania Cris-Tim in unul dintre liderii pietei de profil: seriozitate, corectitudine, inventivitate, migala, meticulozitate, iscusinta, intelepciune si carisma. Cred ca in acest moment brandul Salam Sasesc detine toate ingredientele pentru a-si sustine in forta pozitia de leader, atat in arhitectura de brand Cris-Tim, cat si in interiorul categoriei, la nivelul pietei de mezeluri", declara Ciprian Dron, CEO Unity Group.
Campania integrata a fost realizata de agentiile Unity Group (Bloom Communication – branding si creatie, digital si Social Media, We-Do Communication – Media Buying, Impressum Communication – PR si Nomenius – consultanta inregistrare marci si proprietate intelectuala).
Campania a debutat in data de 25 ianuarie cu faza de teasing, care a cuprins un spot TV de 10 sec, o campanie online - prin lansarea platformei
6sasi.ro, care a gazduit si o competitie adresata clientilor Cris-Tim. La acestea se adauga o componenta de PR pe bloguri, o campanie de bannere online si activari in Social Media. Campania va continua pana la finalul lunii februarie si va include, mai departe, un spot TV de 30 de sec, campanie de bannere online, extinderea continutului pe platforma
6sasi.ro si transformarea acesteia intr-o resursa de informatii referitoare la produs si istoria sa. De asemenea, vor fi dezvoltate campaniile de PR pe bloguri si Social Media.
Productie spoturi publicitare