Strategie de brand
Campanie de comunicare
Concept si productie spot publicitar
Implementare campanie de comunicare TV & Social Media Craciunul este definit de mesele de sarbatoare in jurul carora familiile se aduna si de Mos Craciun, simboluri ce transcend dincolo de religii, obiceiuri popular-locale si de varste. Un alt element comun acestei sarbatori sunt dulciurile facute in casa, dulciuri ce sunt adevarate declaratii de iubire dedicate acestui moment din an si mai ales celor dragi prezenti la masa.
Din 1992 Coseli este o parte importanta in realizarea acestor mici bijuterii casnice culinare, fiind ajutorul secret al gospodinelor si al pasionatilor de dulciuri. Strategia de comunicare a adunat toate aceste elemente functionale si emotionale, creand o poveste cu Mos Craciun, elfii sai si Cupidon, un ajutor energic ce a dorit sa participe la realizarea magiei Craciunului in familii. Elementul esential al dulciurilor de acasa este, si de aceasta data, Coseli. Campania de comunicare a avut impact puternic functional si emotional, aducand un plus competitiv si de vanzari companiei Coseli. Campania a fost implementata pe doua canale: social media (on-line) si TV.