CE ESTE ESENTIAL

Campanie de comunicare
Coseli, ingredientul esential al dulciurilor de acasa
-          Concept si strategie de comunicare
-          Creatie si productie
campanie de comunicare
-          Implementare campanie de comunicare: online.
 
Sarbatorile traditionale ale romanilor sunt pline de bucuria de a petrece in familie, cu masa aburinda de savuroasele dulciuri preparate dupa retete vechi de familie, cu multa pasiune. Coseli este furnizorul ingredientelor esentiale dedicate realizarii acestor dulciuri in casa de peste 20 ani.

Bloom Communication a lansat in primavara 2013 pentru clientul sau Coseli o campanie de comunicare complexa, care pune in prim plan cateva dintre produsele cele mai indragite de romani: esente, superesente, zaharoase si aditivi.

Produsele pe care gospodinele din Romania le cunosc prea bine si care aromatizeaza perfect dulciurile de acasa se regasesc acum pe platforma www.aromeesentiale.ro, alaturi de retete delicioase, special gandite pentru cele mai variate gusturi.

Campania de comunicare s-a desfasurat exclusiv online si a debutat la jumatatea lunii martie pe Facebook, printr-un teasing de 3 saptamani. Pe pagina dedicata www.facebook.com/CeEsteEsential au fost postate indicii delicioase care sa conduca la o dezvaluire mult asteptata: “Coseli este ingredientul esential al dulciurilor de acasa”.

Campania integrata a fost gandita ca un serial cu mai multe episoade, in care este pus accentul pe detalii relevante in relatia cu brandul surpriza. Iubirea, familia, adevarul, bucuria, povestea si mai ales traditionalul sunt esentiale in comunicarea brandului Coseli.

Comunicarea a reusit cu succes sa combine mesajele tehnice cu cele emotionale si cu elementele promotional-comerciale astfel incat brandul Coseli si-a intarit pozitionarea si a realizat cresteri economice in segmentul sau de piata.

Odata cu lansarea platformei www.aromeesentiale.ro compania Coseli isi provoaca clientii fideli la un concurs cu premii in electrocasnice pentru bucatarie si pachete de ingrediente Coseli pentru un an. Campania de comunicare a continuat pe intreg parcursul anului, printr-o serie de activitati specifice si noi surprize.
Design interactiv & Dezvoltare platforme web

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image