GINKANA

Print & Packaging

Strategie de brand

Design interactiv & Dezvoltare platforme web

Campanie de comunicare
Alevia este unul dintre producatorii romani de top din domeniul suplimentelor alimentare si al ceaiurilor medicinale, oferind produse cu un raport calitate/pret foarte bun, fiind preocupata mereu de cresterea calitatii vietii pacientilor prin sustinerea sanatatii si a unei vieti echilibrate.

Produsele pe baza de ginkgo biloba create de Alevia se inscriu in aceeasi politica de realizare a produselor de calitate descrisa mai sus, iar misiunea noastra a fost ca aceste produse sa detina in piata pozitionarea corecta pentru a putea sa-si duca la indeplinire obiectivele functionale: acelea care participa la sustinerea sanatatii pacientilor cu deficiente cardiovasculare. In acest sens, am recomandat si am participat la construirea unui brand care sa sustina pozitionarea si comunicarea acestei game de produse astfel incat sa fie usor recognoscibila in piata, memorabilia si apreciata de pacienti. In pasul urmator, am realizat materiale de comunicare functionale si de sustinere a comunicarii brandului dedicate medicilor, farmacistilor si pacientilor, urmand, mai apoi, implementarea a doua campanii de comunicare. Acestea au avut un rol important in construirea notorietatii, pozitionarii si impunerii gamei de produse in piata, ca un protagonist important in piata de produse cu extract de ginkgo biloba.

Concept si productie spot publicitar
Ginkana de la Alevia - Cum faci fata provocarilor fiecarei varste?


Bloom Communication a oferit pachetul complet de servicii pentru campania nationala de comunicare dedicata produsului Ginkgo Biloba Forte de la Alevia: strategie, concept creativ, design materiale de comunicare, productie video si implementare campanie. Media buying-ul a fost realizat de We-Do Communication, parte a Unity Group, alaturi de Bloom Communication.

Aceasta campanie a avut doua obiective strategice:
1. in prima faza s-a urmarit cresterea notorietatii produsului, evidentierea calitatilor sale si a efectului acestuia asupra calitatii vietii;
2. in a doua faza s-a anuntat noul brand sub care se va prezenta in piata produsul, incepand din luna februarie 2014, cu o denumire generica - Ginkana Ginkgo Biloba Forte de la Alevia.
Conceptul a plecat de la brief-ul furnizat de client si de la calitatile evidente ale produsului. Am scos in evidenta caracteristicile lui tehnice si functionale, asezand central ideea de crestere a calitatii vietii.

Povestea clipului TV implica personaje din fiecare segment de varsta relevant, astfel incat consumatorii sa se regaseasca si sa inteleaga beneficiile produsului in viata lor, plecand de la problemele cu care se confrunta. Intrebarea centrala: "Cum faci fata provocarilor fiecarei varste?" are un raspuns clar: "Pentru o memorie puternica, energie din plin si o stare de bine, ia Ginkana de la Alevia!" Acest mesaj, impreuna cu cel de constientizare a ofertei comerciale (1+1 gratis) au fost sustinute si prin metode specifice, prin comunicarea pe website-ul dedicat www.ginkgo.alevia.com.ro si pe canalele social media.
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image