IA O GUSTARE IN ORICE IMPREJURARE

Print & Packaging

Campanie de comunicare
Cris-Tim este una dintre cele mai cunoscute companii de pe piata de mezeluri si liderul acestei piete in Romania. Este o afacere care a crescut si s-a dezvoltat datorita pasiunii si entuziasmului Cristinei si a lui Radu Timis. De peste 20 de ani Cris-Tim aduce un plus important in cresterea calitatii vietii personale si de familie a clientilor sai prin produse valoroase, dedicate tuturor meselor zilnice.

Cris-Tim este singurul producator de mezeluri din Romania care utilizeaza Tehnologia prin Inalta Presiune, o inovatie in domeniul sigurantei alimentului. Tehnologia prin Inalta Presiune este o modalitate naturala de conservare a alimentelor utilizand apa rece. Produsele, ambalate si etichetate, sunt scufundate in apa rece si apoi, cu ajutorul unei pompe de mare putere, se aplica o presiune de 6000 bari. Acest proces asigura distrugerea bacteriilor din interiorul ambalajului, prelungind in mod natural termenul de valabilitate al produsului.

Una dintre gamele de produse in realizarea carora sunt inglobate aceste tehnologii este gama de produse feliate, gama de impuls, cu portionare perfecta pentru o singura masa. Produsele feliate Cris-Tim 100g sunt la indemana in orice moment pentru cei care doresc o gustare delicioasa. Gama cuprinde produse ca Bacon, Muschi Azuga, Muschi file, Muschi tiganesc, Sunca de curcan, Sunca de Praga si Sunca de pui.

Bloom Communication a construit gama ca un subbrand Cris-Tim, pozitionandu-l in zona de cumparaturi de  impuls (produs de calitate, portionat perfect pentru gustari rapide in orice moment al zilei). Designul accentueaza atributele functionale ale produselor din gama, punctand apartenenta lor la o gama tip impuls si sustine raportul exceptional pret-calitate (sunt produse quality in gama produselor fiert afumate), evidentiind pozitionarea “o gustare pentru orice imprejurare”.

Campania de comunicare a gamei a contribuit la construirea si sustinerea pozitionarii „o gustare in orice imprejurare”, dand impuls comercial prin campania promotionala atasata tactic sistemului de comunicare utlizat. Conceptul creativ a imbracat atributele functionale in contexte zilnice de utilizare, punctand vizual si verbal pauzele delicioase daruite zilnic tuturor celor ce doresc sa-si reincarce bateriile.
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image