DELICII DE PRETUTINDENI

Identitate vizuala

Print & Packaging

Design interactiv & Dezvoltare platforme web

Campanie de comunicare
Cris-Tim, liderul pietei de mezeluri pe segmentul de produse crud-uscate din Romania investeste constant in tehnologie si cercetare pentru a oferi consumatorilor produse cat mai sanatoase si mai naturale. Strategia Cris-Tim se concentreaza pe calitate, siguranta alimentara, dezvoltarea continua a produselor si a modului de ambalare.

Incepand cu 20 aprilie 2015, Cris-Tim schimba imaginea si modalitatea de comunicare a gamei de produse crud-uscate, schimbare care a survenit in urma analizei pietei mezelurilor, a trendurilor si a obiceiurilor de consum.

Noua imagine a gamei de produse crud-uscate, semnata de Bloom Communication, doreste sa ofere consumatorului inca de la raft un jurnal culinar autentic, de care se poate bucura orice roman cu prilejul unei simple gustari sau a unei mese de sarbatoare. Astfel, consumatorul redescopera cele opt produse din gama atat prin retetele autentice, cat si prin povestea culinara dezvaluita de personajul calator si cautator de retete si delicii savurate in toate colturile lumii.

Profilul personajului este imprumutat din legenda lui Badea Cartan. Daca acesta a strabatut la picior Europa pentru a admira Columna lui Traian, personajul nostru o strabate pentru a descoperi si savura retete autentice. Jurnalul culinar al personajului nostru defineste gama crud-uscate de la Cris-Tim, valorizand mezelurile realizate traditional, dupa retete autentice, de prin lume adunate, ce multumesc si incanta mesele si gusturile romanilor.

Cris-Tim propune o calatorie culinara atat prin zonele istorice romanesti, prin degustarea de produse precum Salam Banatean, Salam Ardelenesc sau Salam Sibiu, dar si prin tari cu traditie in producerea mezelurilor de calitate, asa cum sunt Italia sau Spania, prin degustarea de produse precum Salam Napoli, Salam Milano, Salam Pontic sau Salam Chorizo.

Savurand produse din gama crud-uscate, consumatorul va descoperi gustul autentic specific zonei intr-o imbinare armonioasa a traditiei si a retetelor originale. In acest fel, atat la raft cat si pe mesele romanilor se va scrie un “Jurnal culinar” al gustului, care insa nu se citeste, ci se degusta.

In perioada 20 aprilie - 31 mai 2015, campania de comunicare semnata de Bloom Communication introduce consumatorul in lumea extraordinara a retetelor autentice si a experientelor culinare de povestit. Campania s-a desfasurat la nivel national pe toate canalele cu acces la publicul tinta: TV, online si outdoor. Pentru toti cei pasionati de mancare si de calatorii, Cris-Tim a lansat concursul online DELICII DE PRETUTINDENI www.deliciidepretutindeni.ro, care s-a desfasurat in perioada 20 aprilie - 31 mai 2015.
Productie spoturi publicitare
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image