Rodinia

Rodinia este povestea implinirii unui vis rural
Strategie de brand
Bloom Communication a construit identitatea verbala, identitatea vizuala si principalele instrumente de comunicare pentru Asociatia de legume fructe Prisacani, care a obtinut finantare printr-un proiect scris si implementat de CMSC Iasi.

Prinsa intr-o dimensiune a fertilitatii si rodniciei, noua identitate verbala RODINIA sta sub semnul unui inteles special pentru romani: bogatia gliei, darnicia ogoarelor si mult belsug.

Sloganul «Savoare de la soare» intregeste universul agricol traditional. Identitatea verbala isi are radacina intr-un cuvant romanesc a carui sonoritate are semnificatii speciale profunde pentru satul romanesc: rodul bun defineste intreaga istorie a agriculturii romanesti si o intreaga cultura populara. RODINIA spune povestea tinutului unde rasar, cresc si se coc cele mai bune si sanatoase roade, prin pasiune, truda si metode agricole traditionale, din pamant romanesc, pentru ca fiecare dintre noi sa ne bucuram de produse pline de savoare si de calitate.

Identitatea vizuala formeza cercul complet, transmitand la nivel grafic si coloristic esentialul despre Rodinia: legume si fructe proaspete, originale din satul romanesc.
Identitate vizuala
Ident
Identitate verbala
Bloom
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image