Bloom Communication a oferit pachetul complet de servicii pentru campania nationala de comunicare dedicata produsului Ginkgo Biloba Forte de la Alevia: strategie, concept creativ, design materiale de comunicare, productie video si implementare campanie. Media buying-ul a fost realizat de We-Do Communication, parte a Unity Group, alaturi de Bloom Communication.
Aceasta campanie a avut doua obiective strategice:
1. in prima faza s-a urmarit cresterea notorietatii produsului, evidentierea calitatilor sale si a efectului acestuia asupra calitatii vietii;
2. in a doua faza s-a anuntat noul brand sub care se va prezenta in piata produsul, incepand din luna februarie 2014, cu o denumire generica - Ginkana Ginkgo Biloba Forte de la Alevia.
Conceptul a plecat de la brief-ul furnizat de client si de la calitatile evidente ale produsului. Am scos in evidenta caracteristicile lui tehnice si functionale, asezand central ideea de crestere a calitatii vietii.
Povestea clipului TV implica personaje din fiecare segment de varsta relevant, astfel incat consumatorii sa se regaseasca si sa inteleaga beneficiile produsului in viata lor, plecand de la problemele cu care se confrunta. Intrebarea centrala: "Cum faci fata provocarilor fiecarei varste?" are un raspuns clar: "Pentru o minte de doua ori mai agera, o putere de concentrare intensa si pentru a fi mai vioi, ia Alevia Ginkgo Biloba Forte!" Acest mesaj, impreuna cu cel de constientizare a ofertei comerciale (1+1 gratis) au fost sustinute si prin metode specifice, prin comunicarea pe website-ul dedicat www.ginkgo.alevia.com.ro si pe canalele social media.