Anul 2012 a insemnat pentru Bunna schimbarea designului de ambalaj pentru intreaga gama de lactate, urmare a procesului de rebranding finalizat in anul 2011.
Noua linie de design de ambalaj creata de Bloom Communication sustine pozitionarea traditionala a produselor Bunna prin orientarea focusului asupra principalului personaj din industria lactatelor, transformat intr-un personaj din familie, care comunica jovial, gata sa-ti ofere cel mai bun lapte. Este un personaj care trebuie iubit la fel de mult ca bunica, glumeata, gata oricand de a ajuta si a fi in mijlocul familiei. Dintotdeauna, in familiile traditionale de la tara, vaca a fost unul dintre personajele centrale si importante ale gospodariei. Universul culinar in centrul caruia se contureaza vacuta descrie parcursul culinar al produsului, de la inceputuri pana in farfurie, recreind bucuria pe care o produce un produs bun la masa luata in familie. Vacuta imbogateste legatura emotionala dintre brand si cumparator, dezvaluind o parte din lumea lactatelor Bunna, pe un ambalaj modern, proaspat, memorabil.
Puteti vizualiza studiul de caz aici.
Bunna s-a nascut in judetul Botosani in zona Savenilor, renumita pentru producerea si prelucrarea celui mai bun lapte. Bunna a inceput ca o afacere de familie, condusa de localnici gospodari care au stiut sa foloseasca eficient oportunitatile economice si cele mai noi tehnologii in slujba pastrarii gustului natural al lactatelor traditionale.
Bunna este un brand al companiei Portas Com din Botosani, care produce un sortiment variat de lactate: lapte de consum, branzeturi proaspete, branzeturi maturate si produse acidofile (iaurt, smantana).