Skol, in acest moment, este prezent in 31 de tari, fiind in top 5 beri consumate la nivel mondial. La inceputul anului 2017, brandul Skol a introdus in portofoliul dedicat Romaniei un nou sortiment de bere: berea nepasteurizata.
Pentru fabricarea berii SKOL Nepasteurizata, UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD a investit 1,2 milioane de euro in modernizarea liniei de productie a fabricii. Noutatea o reprezinta instalatia de microfiltrare a berii, care inlocuieste procedeul de pasteurizare, asigurand prospetimea berii timp de 12 saptamani.
Pentru acest proiect, Bloom Communication, parte din Unity Group, a primit provocarea de a construi noua directie de design dedicata acestui sortiment, directie ce avea ca obiectiv pastrarea personalitatii si a ADN-ului brandului, dar si construirea unui limbaj vizual propriu pentru Skol Nepasteurizat, puternic, memorabil si cu o capacitate mare de diferentiere la raft la nivel de categorie.
In noua constructie de packaging, Bloom Communication a conectat istoria si ADN-ul brandului SKOL cu principiile puritatii berii si beneficiile functionale ale produsului. Astfel, interfata de brand a noului produs reuseste sa includa intr-un mod armonios elemente esentiale simbolice si elemente puternic emotionale ce conecteaza fanii brandului cu punctul zero originar al retetei create special de maestrul berar, pentru un gust proaspat, cu puternica pesonalitate, pentru o experienta unica de racorire si prospetime. Maestrul berar, responsabil de reteta si de procesul de creare a berii, este ridicat la nivel de simbol, ca un tribut adus maestrilor berari care slujesc cu dedicare pasiunea bautorilor de bere.
"Skol Nepasteurizat continua traditia noastra de a inova in esenta categoriei de bere: berea proaspata. Este o investitie importanta pe care o facem in intampinarea nevoilor si preferintelor consumatorilor romani, fiind esentiala pentru strategia noastra de dezvoltare continua, ancorata in particularitatile cererii pietei", a declarat Paul Markovits (Vice-Presedinte Marketing URBB).
"Bucuria noastra de crea hainele si personalitatea unui brand ca Skol Nepasteurizat este egala cu pasiunea URBB de crea si sustine produse excelente si, de cele mai multe ori, inovative. Aceasta bucurie pasionala este dublata de abordarile tehnice si strategice de branding care au unit echipele noastre, iar rezultatul, noua bere Skol Nepasteurizata, este un nou brand care cu siguranta va scrie istorie in segmentul sau de piata.", a declarat Ciprian Dron (CEO Unity Group).